Finalitat del blog del Pràcticum

Des de la coordinació del Pràcticum de Pedagogia es fomenta que cada alumne creï un blog que funcioni com a portafolis digital del Pràcticum.

En aquest blog personal l'alumne hi ha de posar les evidències que es demanen de cada activitat  i al llarg les tres assignatures de l'itinerari de Pràcticum (PSL, PIP  i PEX). Però alhora ha de funcionar com a espai de reflexió sobre la pròpia pràctica de l'estudiant. 

Per tant, el blog personal del Pràcticum es configura amb una doble finalitat (Barret, H., 2010):
  1. Espai de repositori de les activitats de l'itinerari del Pràcticum, tant individuals com grupals, encomanades pel docent.
  2. Procés de reflexió individual sobre les diferents activitats del Pràcticum que encomani el docent (activitats lliurades, xerrades i activitats conjuntes a les que s’ha assistit, entre d'altres activitats de l'itinerari).

Referència:
Barrett, H. (2010). Balancing the Two Faces of ePortfolios. Educação, Formação & Tecnologias, 3(1), 6-14. [Online], disponível a partir de: http://eft.educom.pt/index.php/eft/article/viewFile/161/102