En aquest blog personal l'alumne hi ha de posar les evidències que es demanen de cada activitat i al llarg les tres assignatures de l'itinerari de Pràcticum (PSL, PIP i PEX). Però alhora ha de funcionar com a espai de reflexió sobre la pròpia pràctica de l'estudiant.
Per tant, el blog personal del Pràcticum es configura amb una doble finalitat (Barret, H., 2010):
Referència:
Barrett, H. (2010). Balancing the Two Faces of ePortfolios. Educação, Formação & Tecnologias, 3(1), 6-14. [Online], disponível a partir de: http://eft.educom.pt/index.php/eft/article/viewFile/161/102
- Espai de repositori de les activitats de l'itinerari del Pràcticum, tant individuals com grupals, encomanades pel docent.
- Procés de reflexió individual sobre les diferents activitats del Pràcticum que encomani el docent (activitats lliurades, xerrades i activitats conjuntes a les que s’ha assistit, entre d'altres activitats de l'itinerari).
Referència:
Barrett, H. (2010). Balancing the Two Faces of ePortfolios. Educação, Formação & Tecnologias, 3(1), 6-14. [Online], disponível a partir de: http://eft.educom.pt/index.php/eft/article/viewFile/161/102